Veebipoe GrillSymbol (edaspidi nimetatud  veebipood või müüja) omanik on Grillsymbol OÜ (registrikood 11517077), asukohaga Suur-Sõjamäe tn 19a, Tallinn, Harjumaa, 11415. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toote hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Kauba hind ja  saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse tegemise hetkel kehtinud hind. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

Veebipoest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa ostukorvi“. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

 

  • Eesti pangalingid läbi Maksekeskuse: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, mTasku
  • Visa/Mastercard kaardimaksed läbi Maksekeskuse või Paypali

 

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS ja Paypal Inc. Ostude eest tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tasumata tellimusi müüja poolt ei täideta.

Peale makse sooritamist saadab veebipood ostjale tellimuse kinnituse ning arve.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu. Kaubavedajaks on üldjuhul Venipaki kuller.

Kauba saatmiskulude  info on kuvatud saatmisviisi juures. Üle 100.- EUR ostudel kannab saatmiskulu müüja. Ostudelt alla 100.- EUR tasub saatmiskulu ostja.

Ostja vastutab oma andmete õigsuse eest. Kõik saadetise hilinemise- või korduva saatmisega seotud lisakulud, mis on tingitud ostja poolt valesti sisestatud infost, jäävad ostja kanda.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Lätis ja Leedus toimub kohaletoimetamine 3-7 tööpäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada tavapärasest pikema aja jooksul. Sellisel juhul teavitatakse ostjat tarne pikenemisest.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning kahjustamata. Kui kaupa on kahjustatud või kasutatud 14 päeva jooksul, ei kohustu veebipood kaupa tagasi võtma. Erandlikel juhtudel  võib veebipood kasutatud või kahjustatud toote tagasi võtta, kuid alandatud hinnaga.

Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile support@grillsymbol.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on valinud veebipoe pakutud tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest või ostja poolt sooritatud ostust, teavitades sellest ostjat e-posti teel koos loobumise põhjusega (nt. on e-poes oleval tootel ekslik müügihind vms). Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest või ostja poolt sooritatud ostust, tagastatakse tellimuse/ostu maksumus.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Kauba kättesaamisel palume koheselt kontrollida tootepakendit. Pakendi kahjustused tuleb koheselt dokumenteerida. Kahjustuste mitte märkimisel hilisemaid pretensioone ei arvestata.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile support@grillsymbol.com või helistada telefonil: 6 827 212.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kaup ostjani toimetada.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@grillsymbol.com või helistada telefonil: 6 827 212.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Isikuandmete vastutav töötleja on GrillSymbol OÜ. GrillSymbol OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

GrillSymbol Products